Prekių pristatymas

Veidrodis – tai trapi ir greitai dūžtanti prekė. Dėl šios priežasties, prekes pristatome patys. Didžiąją dalį veidrodžių sandėliuojame, tačiau turime ir užsakomų veidrodžių.

Į didžiuosius miestus prekes pristatome 2-3 savaičių laikotarpyje, išskirtiniais atvejais pristatymas gali užtrukti iki 4 savaičių ar ilgiau. Jei prekę turime sandelyje, ji gali būti siunčiama kurjeriu ir pristatoma per 1 savaitę.

Užsakymus visoje Lietuvoje pristatome nemokamai perkant ne mažiau kaip už 280 EUR. Jei pirkinių suma mažesnė nei 280 EUR – pristatymo kaina 7 EUR. Pristatymo kaina gali keistis priklausomai nuo vietos, atstumo. Prekes galime pristatyti klientams patogiu metu prieš tai suderinus tinkamą laiką.

  • Visus užsakymus visoje Lietuvoje pristatome iki Jūsų namo (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas).
  • Visus užsakymus, kai jie atvyksta pas mus, galite nemokamai atsiimti iš sandėlio Šiauliuose.
  • Visus užsakymus nemokamai galite sutartu laiku atsiimti atvažiavę prie ‘‘Ermitažo‘‘ Jūsų mieste.
  • Prekės pristatomos supakuotos dėžėse arba plėvelėje, bet prie prekių yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra.

Prekės pristatomos prieš tai informavus klientą apie preliminarų pristatymo laiką. Prekės pristatomos įmonės transportu . 

Prekių pristatymas į Kuršių neriją vykdomas pagal atskirą susitarimą. Apie terminus informuojame kiekvienu atveju atskirai.

Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas pristatant). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu ir taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą.

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente.

Jei užsakymą apmokėsite grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.